Followers

Terakhirkah Aku..

Assalamualaikum…

Dear blogger,

21/4 adalah hari ulangtahun sahabat ira yang ke tettttttttttt…hari ni genap 5 bulan kita orang tak jumpa dan saje memilih tarikh ni untuk wish kat dia sebab hari ni genap 5 bulan ira bergelar isteri..(saje gegedik..hehehe)

Dear hanie A.ka Mak cik,

Mak cik happy belated birthdayyyyyyyyyyyyyy….Angah orang yang terakhirkan,eceh saje je nak wish last2 ni…mesti mak cik ingat angah lupa kan..Alhamdulillah,angah masih ingat lagi hari ulangtahun kawan2 angah Cuma kesihatan tak mengizinkan..

Alhamdulillah,masih diberi kesempatan untuk angah mendoakan dan sentiasa mendoakan untuk mak cik.Diberikan kesihatan yang baik,panjang umur,bahagia dan happy selalu..InsyaAllah..Aminn.Angah tak nak sentuh soal jodoh sebab itu rahsia Allah..yang pasti satu hari nanti cuma angah berdoa semoga mak cik bertemu dengan pasangan yang dinantikan (prince charming gitu..hehehe ) dan berkekalan Aminnn. 

Angah sentiasa rindu dengan kenangan kita..rindu nak dgr mak cik gelak kuat-kuat,rindu nak masak sama2,rindu nak pg shopping kat masjid india sesame..segalanya rindu..(sebak plak time menaip ni) Yang pasti angah sayangkan persahabatan kita..Sayang mak cik selalu…Walaupun coming soon I wanna to be mother  tapi jiwa mcm dulu tau..hehehe.

Selamat hari lahir mak cik yang ke bape ye…hehehehehe…tetttttttttttt.

P/s : Kenangan silam banyak mengajar kita erti kehidupan. Di situ kita belajar menghargai sesuatu yang berharga. Sayang kamu sahabat ibu,acyc & hanie.. 

SMILE


Thanx for reading my post

0 Speak now: