Followers

Akhirnya Aku Kawen



Assalamualaikum…
Dear blogger,
Dah lama x mengupdate,cerita baru,tahun baru dan kehidupan yang baru..Welcome  to 2014.
Banyak cerita suka,duka mahupun gembira yang berlaku di tahun 2013. Dimana ia boleh dijadikan pengajaran bersama. Di situlah kita mengenal erti kehidupan yang mendewasakan kita.

30/11/2013 Tarikh yang sungguh bermakna dimana ira diijabkabul kan dengan syafiq. Setelah sekian lama mengenali  n menempuhi ranjau percintaan,pertunangan..alhamdulillah,kami disatukan. Gembira,sedih n x terkata perasaan ni. Terima Kasih yang amat pada mak n ayah,adik beradik,sedara mara n penduduk kampong yang bertungkus lumus ketika,sedang n sebelum majlis diadakn. Sangat terhutang budi dengan anda-anda semua. Hanya Allah yang dapat membalas jasa anda-anda semua.
Untuk my bestie forever terima kasih dtg. Memang x sangka semua dapat menghadirkan diri. Alhamdulillah rezeki ira untuk jumpa semuanya walaupun acyc balik awal. Terima Kasih sesangat…Untuk adik,ezam,pa’a,cici,palie,tony,kery n baby..angah terharu korang dtg. Kehadiran yang sangat bermakna.. Alhamdulillah,kawan-kawan masa sekolah pun datang walaupun sudah lama meninggalkan zaman persekolahan, terima kasih kerna sudi mengingti insan kerdil ini...tak lupa juga rakan-rakan kerja serta supplier yang dtg. terima kasih semua, Terima Kasih dengan kehadiran anda-anda semua dalam memeriahkan majlis kami. Jasa  semua akan kami hargai hingga akhir hayat. Sayang korang semua..lot of love





 P/s Sepatut nya cite nak update tahun lepas tapi bz bebeno,baru ni nak update. :p

SMILE


Thanx for reading my post

0 Speak now: