Followers

MEMORIES

Assalamualaikum ..
Hye2..ira here,hehhehe…dh lama x mengapdap belog ira ni…bila nak mengapdap je,ad je r keja lain yg nak dibuat nye…huhuhuhu.Actualy ira nk kongsi dgn korng pe yg ira baca kat facebook td…Artikel ni m’buat kn ira teringt kn someone yg ira dh lpskn spya die mndpt khdpan yg die cari…

Pasangan kekasih sedang berMESSAGE :D

Lelaki : Awak ! Kenapa awak suka saya ? takde sebb ke ?
Perempuan : A'ah takde sebb , saya suka kerana hati sy kata CINTA !
Lelaki : Tipu lha ! mana mungkin , mesti ada kann ? bgy lha tau :)
Perempuan : Saya suka awak kerana awak handsome , boleh bertutur tanpa gagap2 , boleh mendengar semua luahan saya , boleh melihat saya yg tak lawa ni !
Lelaki : Akhirnya awak jujur jugak kann ! Love you sayang

Esok nya dengan takdir Allah si lelaki mengalami accident dan tidak boleh melihat , tidak boleh mendengar , mukanya cacat di pipi dan lemah dalam bertutur ..
Di Hospital sedang lelaki terlantar wanita itu datang dan membisikkan ke telinga lelaki itu sambil menangis !

"Awak , saya cintakan awak tanpa sebb kerana .. kalau bersebb sekarang saya tak boleh cintakan awak .... Kerana saya cintakan awak sebb awak handsome , pandai bertutur , boleh mendengar , boleh melihat ! Tapi sekarang dah takde sebb utk saya cintakan awak sebb awak dah takde semua tuh ! SEBB ITU SAYA CINTAKAN AWAK TANPA SEBB ! TAPI AWAK MEMAKSA SAYA UNTUK MEMBERI SEBB ! Maaf sayang , saya sudah tiada sebb untuk cintakan awak :'/"

P/s : Jangan cintakan seseorg BERSEBB kerana kalau SEBB itu hilang ! hancur lha hubungan :)

Sebenarnya….swktu bsme dgn die…ira slalu tnye die soalan cm ni.tapi die slalu ckp yg die syg x bersebab…yg pntg die syg ira…bila mcm ni,ptut r die x blh bg sbb nape die syg kat ira…ayat yg pling best ira suka n ingt smpai skrng“ I syg gle kat u..ssh nk ckp gn kate2 yunk” .sweet memories…btw I hope u can get the best in ur life without me…hehehe.nth pape r ira ni kn…tbe2 nak ingt kngan lama2 ni..huhu

SMILE


Thanx for reading my post

0 Speak now: