Followers

Perkawinan~

Assalamualaikum…
Masih lagi bernafas di muka bumi ni.bersyukur kehadrat illahi kerna masih diberi kesempatan untuk menjalankan tanggungjawab kita sebagai umat islam, anak yang soleh dan solehah serta pekerja yang diamanahkan.
Setelah balik dari cuti yang panjang,merehat kan otak yang penat berfikir…Semoga sinar kekuatan yang dicari menjelma dalam diri….
13 October 2012, Dimana persandingan kawan baik ira yang suatu ketika dahulu tersangatlah rapat tapi disebabkan beberapa perkara yang terjadi dan timbul…kami semakin renggng,renggang n renggang….Now,Alhamdulillah…hubungan itu pulih, walapun tidak seperti dahulu tapi ia nya tidak lah seperti memutuskan pertalian silaturahim sesama islam…
12 october 2012 merupakan detik terindah dalam hidup beliau kerna telah dinikahkan dengan pasangannya iaitu Nazrull Izham Abd Satar di Kompleks Perumahan Polis, Ibu pejabat polis Kuala Kangsar,Perak.
Pada mulanya ira planning nak pg dengan family tapi disebabkan beberapa perkara dan ayah pun x dapat nak cuti.Harapan untuk pergi tu semakin tipis.perasaan pula dh mcm ape je…tapi harapan kembali berputik bila bakal tunang bu a.k.a abg wan menawarkan diri ntuk menghantar kita orng..yepiiiiiiiiiiiiiiiiii,thanks abg wan..jasa mu akan ku kenang smpai bila2.
Septutnya ira dah planning ntuk mencari baju yg berwarna purple ntuk mengikut tema adik tapi disebabkan kesibukkan yang melanda…akhirnya memilih baju yg x bape mengikut tema…heheheh.Bila planning last minute,bermakna hadiah pun last minute…dengan hadiah yang x berbalut..ira meletakkan hadiah tu ke dlm beg kertas..walaupun hadiah yg diberikan tidak berbalut tapi tulus ikhlas dr ira…
Kat sini ira titip kn beberapa keping gambar ntuk tatapan semua…seriously sgt teruja n adik sgt cantik…










Buat adik a.k.a leen,
Sebelum tu,angah nak ucap terima kasih sgt2 kat adik kerna telah sediakn tempat tido yang sangat sempurna ntuk kita orng. Angah tumpang gembira melihat perkahwinan dan kebahagian adik serta ezam. Seriusly,angah teruja n terkejut  sebab adik sudi jemput angah ke majlis berbahagia adik. Yang pasti walaupun kita x rapat macam dulu tapi adik ingat kat angah..Thanks dear n congratulations for your wedding day.
Angah doakan n sentiasa mendoakan adik bhgia n kekal bersama ezam hingga akhir hayat adik..
Semoga perkahwinan yang dibina diberkati,diiringi kegembiraan,dirahmati & diredhai oleh Allah s.w.t. Angah harap ezam dapat membimbing adik ke jalan yang diredhai serta menjadi isteri yang solehah.
Tak lupa juga semoga dikurniakan pengikat kasih korng iaitu anak-anak yang comel,soleh dan solehah..aminnn

SMILE


Thanx for reading my post

1 Speak now:

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..