Followers

Happy,happy,happy....happy day :)

Assalamualaikum….


Mengupdate lagi ntuk kesekian kalinya..sgt teruja ttg kisah kali ni. Ntuk pengetahuan umum pada mggu yg lepas, salah orng dr lurverizchenta crew iaitu Norfarahin atau lebih dikenali dengan KAKAK telah melansungkan perkahwinannya dengan jejaka pilihan hatinya.

Wow! Excited gila nak tgok gmbr kakak kawen shgga ternanti2 ntuk bjumpa dgn nye. Penantian pun berhasil bila kakak update kat fb dia…yepiii

Macam x sngka kakak dah kawen,tpi itu lah yg dinamakan jodoh…
Alhamdulillah…bersyukur sgt2 tgok kakak dh kawen…happy sgt2. Pape pun, Angah sentiasa mendoakan kakak agar kakak n suami bhgia serta kekal ke akhir hayat mereka.aminnnnn….

Seriusly, pe yg ira tengok kakak cntik sgt mse dia kawen.Wrna merah yg membuat kn kakak nmpak menyerlah…sweet je bsma dgn suami tercinta. Tahniah KAKAK! 


Hari penikahan :)
 Pihak perempuan :)


Pihak lelaki :)



 
Bu,khas ntuk tatapan bu…
Cantik kan….
Nmpak sweet je
 Sweet like candy.





SMILE


Thanx for reading my post

1 Speak now:

zulla bee said...

angh cntek nye kakak..
kakak n hubby dia mmg sweet la..
mmg perfect match la..
*bu sgt jeles nihh
hahaha