Followers

~Bila termeterainya janji


Assalamualaikum…
Hye2…
Lama kn x update blog ni…almaklum r kebusyan terlampau..huhu..
12 febuari 2012 tarikh yg dinanti oleh dua sejoli yg sudah lama bercinta,iaitu tarikh yg menyatukan mereka untuk menerjah ke alam pertunangan..Ikatan yg dibina bagi menyambung kasih antara mereka sebelum diijabkabulkan. 7 thun yg dinantikan bakal diakhiri dengan iktan yg bakal merungkaikan jnj yg telah dimeterai  selama ni
Onak n duri dilalui dgn tabah dan cekal..badai yang menimpa hanya Allah yg tahu…kejujuran dan kesetiaan diduga begitu hebat sehinggakan ada yg mengalah n x snggup untuk menghadapinya…Tapi jodoh pertemuan di tangan yang Maha Esa..ia Berjaya menyatukan insan  tersebut.Siapakah insan tersebut..jeng jeng jeng..
Wah wah wah..memandai je ira ni kan, 12 febuari merupakan tarikh pertunangan ira dgn sidia,Alhamdulillah..akhirnya segala dan semua berjalan dgn lancer seperti yg di janjikan..Bersyukur sgt2,tapi dlm masa yg sama rasa mcm mmp je skrng ni.betul ke aku ni dh jd tunang orng kn…
Ntah la,kdg2 prngai pun x btl lagi..almklum la nk persiap kn diri sendiri pun masih kelam kabut lagi.mcm mana r nk persiapkn diri sidia bila dh berumah tngga…
Tpai mcm2 yg jadi masa majlis berlngsung,,,hahha.dgn tiba2 ira jadi Parkinson nye pastu slah sebut hntaran lagi…yg pling klakar boleh plh salah cincin..hehehe
Tu r bila keadaan dh kelam kabut kbt.Allah je yg tahu mcm mn berdebar nye ira hari tu..smpai boleh salam dgn mak mertua bnyak kali..hehehhe.kalau orng tgok msti gelak guling2..waaaaaaa.malunyyyyaaaa….x thu nk sorok kat mana kn.. J itu la.
Ape yang ira harap kan semoga hbngan kami berkekalan hngga ke syurga dan direstui semua tapi yang paling pntg kedua ibu bapa kami… Peace (Y)



SMILE


Thanx for reading my post

0 Speak now: