Followers

TOLONG LAH LEPASKAN SAYA PERGI...

Assalamualaikum..
hye u oll's,ira nak kongsi cite ni..
actually cite ni nak post semalam...tapi sebab tak sihat,ditunda pada hari ini..hehehehe
macam mana perasaan korang bila orng yg pernah menjadi sejarah hidup korang tiba2 munculkan diri. Susah kan die nak hilang..lagi2 bila syang tu masih ada..Sedih nya r bila die mesej mcm tu...x tido tau...ayat terakhir die tu btul2 buat ira terharu...namun apa kan daya..die dah menjadi sejarah hidup ira. Urm,ira pun x tahu nape ssh nak lupa kat die...

Tolong r tgl kan aku...ko dah menjadi sejarah hidup aq. Aq dah ada kehidupan yang aq cari selama ni...Seriusly ko r laki pertama yg buat aku jatuh cinta kat ko...aku mmg syg ko,sampai bila2 n sampai aku tiada kat muka bumi ni..tapi sayang tu hanyalah "SAYANG" sebagai kawan...(adakah ira jjur dgn perasaan sendri).

SMILE


Thanx for reading my post

0 Speak now: